Znany reżyser filmowy Martin Scorsese (Taksówkarz, Gangi Nowego Jorku, Infiltracja) wyreżyserował dla Freixenet – hiszpańskiego potentata musującego wina cava – 10. minutowy materiał filmowy. Zobaczcie…
Znany reżyser filmowy Martin Scorsese (Taksówkarz, Gangi Nowego Jorku, Infiltracja) wyreżyserował dla Freixenet – hiszpańskiego potentata musującego wina cava – 10. minutowy materiał filmowy. Scorsese zrobił filmik utrzymany w stylu innego giganta kina – Alfreda Hitchcocka. Film-reklamówka, pod tytułem „La Clave reserva” (Klucz do reservy) w paru miejscach nawiązuje do „Człowieka, który wiedział za dużo” i innych filmów Wielkiego Alfreda.
Ten rodzaj reklamy odbiega nieco od dotychczasowych posunięć marketingowych Freixeneta, który do tej pory w reklamach wykorzystywał jedynie aktorów.
Cóż takiego „wyczarował” mistrz, Martin S.? Czy kinomaniacy znajdą tu frajdę? Czy jest napięcie? Czy jest tajemnica? W których miejscach reżyser „puszcza oko” do widza?
Sprawdźcie sami:
{http://www.youtube.com/watch?v=zMqw2Wq0yh8&feature=related}
opr. mk